Karina Dudek-Miracka, Dyrektor Zarządzający

Manager z dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w globalnych międzynarodowych koncernach sprzedaży bezpośredniej (Avon, Tupperware). Jej ścieżka kariery przebiegała przez kolejne stanowiska zaczynając od działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i public relations, by większość pracy zawodowej ostatecznie spędzić piastując stanowisko Dyrektora Generalnego zarządzającego działalnością firmy w kilku krajach.

Recepta na sukces według Kariny Dudek-Mirackiej jest prosta: określić faktyczne potrzeby Pacjenta, dostarczyć mu najlepszy dostępny produkt lub usługę i podążać za Jego oczekiwaniami. Łatwość budowania trwałych relacji i umiejętność motywowania zespołu oraz naturalna charyzma lidera powodują, że jako manager nie boi się podejmowania odważnych decyzji, które przekuwa w biznesowy sukces. Jeśli chodzi o jakość i najwyższe standardy pracy Dyrektor Kliniki Miracki nie uznaje kompromisów. Szacunek do Pacjenta, najlepsze dostępne rozwiązania, wyszkoleni zabiegowcy i szczęśliwi ludzie tworzący atmosferę to podstawowe wartości, które wdraża w codzienność Kliniki.


Anna Sobczyk, Starszy manager ds. finansów, administracji i logistyki

Anna Sobczyk

Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Lublinie o specjalizacji Kosmetologia Estetyczna. Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Kosmetologii i Medycyny Estetycznej.
Wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu rozbudowała kończąc kierunek Ekonomia Menadżerska w Wyższej Szkole Handlu i Prawa w Warszawie oraz podczas licznych szkoleń managerskich.

Z pasją i zaangażowaniem szuka najlepszych rozwiązań dla Kliniki. Szeroką wiedzą z zakresu kosmetologii popartą doświadczeniem oraz doskonałą znajomością branży estetycznej zapewnia bezpieczeństwo i efektywność nowych procedur kosmetologicznych wprowadzanych do oferty Kliniki.

Ania, jako najdłużej zatrudniony pracownik, wie o  Klinice Miracki wszystko. Dla całego zespołu jest ogromnym autorytetem – w każdej sytuacji potrafi doradzić i wyciągać właściwe wnioski. Wieloletnie doświadczenie zawodowe pomogło jej stać się specjalistą w zakresie marketingu, administracji, finansów, perfekcyjnej obsługi Pacjenta.

Pasjonatka piękna i zdrowego stylu życia oraz nowoczesnego designu. Zawsze uśmiechnięta i optymistycznie nastawiona do życia. Wulkan energii w drobniutkiej osóbce 🙂


Aneta Kowrach, Koordynator ds. administracji i logistyki

Aneta Kowrach

Jako koordynator operacyjny Kliniki czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich procedur obowiązujących w placówce. Z największą troską dba o perfekcyjny poziom obsługi Pacjenta oraz sprawne i skoordynowane działanie wszystkich działów i sekcji Kliniki. Jej zaangażowanie przekłada się na jakość wykonywanych usług oraz niepowtarzalną atmosferę w pracy.

Uczestnicząc w licznych szkoleniach branżowych oraz śledząc fachowe pisma kosmetologiczne stale poszerza swoją wiedzę z zakresu medycyny estetycznej.

Energiczna, kompetentna, błyskawicznie podejmuje decyzje i doskonale zna specyfikę każdego zakątka kliniki od najbardziej wyspecjalizowanych laserów medycznych, do aktualnej kompozycji kwiatów na recepcji.

 


Mateusz Łukawski, Młodszy specjalista ds. rozliczeń księgowych

Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji Analiza Finansowa i Gospodarcza. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako asystent kierownika w dużej korporacji. W Klinice Miracki prowadzi obsługę księgową i finansową firmy.

Zawsze gotowy do pomocy w każdej sprawie. Pogodny, uprzejmy, z dużym poczuciem humoru i pełen dobrych pomysłów. W pracy najbardziej ceni sobie dobre relacje, pozytywną atmosferę. Lubi się uczyć i podnosić kwalifikacje. Jak mówi: pod tym względem, Klinika Miracki to idealne miejsce do rozwijania swoich umiejętności.

Lubi gotować i opowiadać o swoich kulinarnych przygodach. Interesuje się również motoryzacją i astronomią. Poza naukami ścisłymi pasjonuje go również muzyka. Wkrótce rozpoczyna lekcje gry na pianinie. Mateusz wyznaje zasadę, że na naukę nigdy nie jest za późno. W pełni się z tym zgadzamy i czekamy na pierwszy koncert 🙂

 


Paweł Godlewski, Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki

Z wykształcenia inżynier Logistyk, o specjalności Logistyka przedsiębiorstw. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej im Jarosława Dąbrowskiego w Warszawie.

W Klinice Miracki odpowiada za logistyczną obsługę wszystkich placówek oraz serwis urządzeń. Dodatkowo jest pomocny we wszystkich sprawach, pomysłowy i bardzo rzetelny. Bywa również uparty i absolutnie skupiony w dążeniu do swoich celów, dlatego jest niezastąpiony w rozwiązaniu trudnych zadań.

Lubi pracować z ludźmi i te odczucia są odwzajemnione. Dobrze pracuje się z nim zespole – jest samodzielny ale jednocześnie towarzyski i bardzo pomocny.
Sam w ludziach najbardziej ceni sobie szczerość i bezpośredniość.

Interesuje się wszelkimi nowościami w mediach społecznościowych, jest miłośnikiem blogów internetowych. Dobry z niego kucharz i jeszcze lepszy znawca napojów i koktajli. Sztuka łączenia smaków, czyli miksologia, to jego pasja. Poza siecią i kuchnią Paweł lubi również świeże powietrze i wodę – jest aktywnym fanem sportów wodnych.