Dyrektor Zarządzający

Manager z dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w globalnych międzynarodowych koncernach sprzedaży bezpośredniej (Avon, Tupperware). Jej ścieżka kariery przebiegała przez kolejne stanowiska zaczynając od działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i public relations, by większość pracy zawodowej ostatecznie spędzić piastując stanowisko Dyrektora Generalnego zarządzającego działalnością firmy w kilku krajach.

Recepta na sukces według Kariny Dudek-Mirackiej jest prosta: określić faktyczne potrzeby Pacjenta, dostarczyć mu najlepszy dostępny produkt lub usługę i podążać za Jego oczekiwaniami. Łatwość budowania trwałych relacji i umiejętność motywowania zespołu oraz naturalna charyzma lidera powodują, że jako manager nie boi się podejmowania odważnych decyzji, które przekuwa w biznesowy sukces. Jeśli chodzi o jakość i najwyższe standardy pracy Dyrektor Kliniki Miracki nie uznaje kompromisów. Szacunek do Pacjenta, najlepsze dostępne rozwiązania, wyszkoleni zabiegowcy i szczęśliwi ludzie tworzący atmosferę to podstawowe wartości, które wdraża w codzienność Kliniki.