recepcja w Klinice Miracki

Roksana Rogowska, Młodszy manager ds. recepcji placówki Wilanowska,​ ​placówki KEN​, ​Call center, procesów i szkoleń recepcji

Roksana Rogowska

Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości Beaty Mydłowskiej w Warszawie na kierunku Kosmetologia, a od 2016 również magister zarządzania zasobami ludzkimi po wydziale Zarządzania w Wyższej Szkole Menedżerskiej.

Recepcjonistka z doświadczeniem w branży kosmetycznej i obsłudze Klienta. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w gabinetach medycyny estetycznej i największych międzynarodowych sieciach perfumeryjnych.

Prywatnie pasjonuje się podróżami – szczególnym sentymentem obdarza południowe klimaty – najchętniej wróciłaby na kolejną długa wyprawę po Hiszpanii. Kidy zaś nie eksploruje nowych lądów, zajmuje się zgłębianiem tajemnic rozwoju personalnego – jej drugą pasją jest literatura i szkolenia z zakresu rozwoju. Uwielbia kontakt z ludźmi, chętnie służy pomocą i radą, dba o profesjonalną obsługę, rzetelną informację oraz komfort każdego Pacjenta. Z przyjemnością dzieli się własną wiedzą i doświadczeniem udzielając wyczerpujących informacji dotyczących zabiegów z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.

Ze względu na doskonałe zdolności organizacyjne odpowiedzialna również za wdrożenie i rozwój nowoczesnej platformy optymalizującej system obsługi Pacjenta. Jedna z najbardziej  pogodnych, miłych i empatycznych postaci w naszym zespole. Rozpoznacie Ją zawsze po czarującym uśmiechu:)


Paulina Kucharska, Koordynator placówki Królewska

Paulina Kucharska

Młoda, pogodna, a jednak już posiadająca duże doświadczenie w dziale obsługi klienta. W Klinice Miracki odpowiedzialna jest za bezpośredni kontakt z Pacjentem oraz koordynację funkcjonowania ursynowskiego oddziału Kliniki Miracki.  Z Kliniką Miracki związana jest od ponad sześciu lat. Wykształcenie Paulina zdobywała w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie na kierunku zarządzanie oraz wcześniej, w technikum hotelarskim na kierunku hotelarz.

Wybór szkół i późniejszej pracy zawodowej w przypadku Pauliny był strzałem w dziesiątkę – energiczna, zakochana w pracy z ludźmi, zawsze chętna do pomocy i empatyczna – doskonale odnajduje się w pracy, w której otwartość na potrzeby drugiej osoby jest priorytetem.

W Klinice uważana jest za dobrego ducha motywacji – zawsze znajduje energię i pozytywne słowa, którymi zachęca współpracowników do jeszcze lepszej pracy. Uwielbia szkolić członków zespołu i pomagać im odnaleźć się w meandrach funkcjonowania kliniki medycyny estetycznej.

Jednak priorytetem dla Pauliny zawsze jest zadowolenie i satysfakcja Pacjentów.

Prywatnie szczęśliwa żona i mama, która uwielbia dzieci, podróże, sport i zwierzęta.


Aleksandra Wachowska, Młodszy koordynator ds. recepcji placówki Wilanowska

Aleksandra Wachowska

Studentka Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie na kierunku Kosmetologia. Ambicja i wyjątkowe umiejętności organizowania czasu pracy pozwalają jej od dawna sprawnie łączyć pasje i zainteresowania z pracą oraz nauką. Konsekwentnie rozwija się w każdym z ukochanych przez siebie kierunków: kosmetologii, pracy z ludźmi, tańcu.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych marek kosmetycznych w Polsce – pracując jako konsultant marki Inglot oraz w wymagającym środowisku medycznym – jako recepcjonistka Centrum Medycznego Damiana. Z Kliniką Miracki związana od roku 2016.

Dzięki swoim umiejętnościom, doświadczeniu i zaangażowaniu błyskawicznie zdobywa awanse. Jak sama mówi Klinika Miracki to wymarzone miejsce pracy ze względu na fantastyczny zespół, doskonałą atmosferę, ale przede wszystkim możliwość ciągłego rozwoju i kontakt z Pacjentami.

Poza pracą zawodową, „Olena”, kierunkuje swoją niespożytą energię i entuzjazm w stronę największej pasji – muzyki. Od czwartego roku życia trenuje taniec (jazz, modern, taniec współczesny) w tym rownież uczestnicząc z sukcesami w polskich i międzynarodowych turniejach tanecznych.
A jeżeli – choć trudno w to uwierzyć – znajduje jeszcze wolne chwile, dzieli je pomiędzy medycynę estetyczną, modę, wizaż, muzykę.


Patrycja Chruściel, Zastępca koordynatora placówki KEN

Studentka Kosmetologii, na specjalizacji Wizaż. Uwielbia się uczyć, szkolić i poznawać najnowocześniejsze technologie w medycynie estetycznej. Niemal każdą wolną chwilę wykorzystuje na przygotowanie do egzaminów końcowych i obrony pracy dyplomowej na studiach.

W pracy poszukuje perfekcji w najlepszym wykorzystaniu zabiegów leczniczych i odmładzających. Zna każdy zakątek Kliniki i nie umknie jej żadna nowinka towarzyska. Dzięki temu doskonale sprawdza się w roli zastępcy koordynatora placówki.

Zawsze uśmiechnięta i pełna energii, z dużym doświadczeniem w pracy z ludźmi. Chętnie doradza Pacjentom i pomaga wybrać najbardziej odpowiedni dla Pacjenta zabieg. Miłośniczka nowoczesnych metod odmładzających i wyszczuplających ciało. Odpowie na każde pytanie dotyczące wypełniaczy, z pasją opowie również o wszystkich zabiegach w Klinice. Doskonały doradca Pacjenta i wulkan energii w zespole. Lubi szybkie samochody, podróże bez granic i dobre towarzystwo. Ma mnóstwo ciepła dla bliskich i wiele dobrego serca dla zwierząt.


Sylwia Warecka, Zastępca koordynatora recepcji ds. call center

Sylwia Warecka

Od ponad roku rozświetla recepcję przy al. Wilanowskiej swoją niezwykłą, spokojną, pozytywną energią. Absolwentka kosmetologii bielskopodlaskiego AWF’u wybrała pracę w Klinice Miracki, gdyż jak sama mówi: ” W Klinice cenię przede wszystkim pozytywną energię, zadowolenie i uśmiech (szczególnie na twarzy Pacjentów). Uważam, że najlepszą inwestycją jest inwestycja w siebie, dlatego obsługa na najwyższym poziomie i zadowolenie Pacjentów dają mi codzienne powody do radości”

Zanim podjęła pracę w Klinice Miracki, Sylwię można było usłyszeć w call center jednej z największych telewizyjnych platform cyfrowych w Polsce.

Prywatnie uwielbia podróże, aktywne spędzanie czasu, jazdę na rowerze, a przede wszystkim góry. Jak sama przyznaje ma niewielką słabość – nie wychodzi z domu bez pomalowanych ust. 😉


Agnieszka Reczko, Recepcjonistka

Agnieszka Reczko

Doświadczony pracownik recepcji. Jej indywidualne podejście do potrzeb Pacjenta i troska o Jego komfort zapewniają obsługę na najwyższym poziomie. Zgodnie z oczekiwaniami chętnie przygotuje dogodny dla każdego harmonogram konsultacji i wizyt. Z przyjemnością wysłucha opinii, udzieli wszelkich informacji z zakresu medycyny estetycznej, zabiegów laserowych oraz kosmetologii.

Z natury optymistka, uwielbiająca kontakt z ludźmi. Prywatnie trochę zwariowana miłośniczka motocyklowych przygód.


Paulina Zarzycka, recepcjonistka

Paulina Zarzycka

Paulina jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, gdzie na wydziale Nauki Ekonomiczne i Prawne studiowała kierunek administracja. Pierwsze szlify zawodowe zdobywała w publicznych instytucjach, jednak ostatecznie znalazła swoje miejsce na ziemi w Klinice Miracki, gdzie od ponad roku zajmuje się pracą w call center oraz na recepcji w naszym głównym oddziale przy Al. Wilanowskiej.

Niezwykle skrupulatna i komunikatywna – bez trudu poznaje potrzeby i oczekiwania Pacjentów. Zawsze chętna, żeby doradzić i pomóc w wyborze odpowiedniego zabiegu.

Prywatnie miłośniczka podróży i muzyki elektronicznej. W wolnym czasie z pasją oddaje się też fotografii i snowboardowym szaleństwom.


Aleksandra Kulikowska, recepcjonistka

Aleksandra Kulikowska

Ola, od roku związana z Kliniką Miracki, doskonale radzi sobie jako rzetelny i sumienny doradca Pacjenta. Naturalna pogoda ducha i serdeczny uśmiech, które nie znikają z jej twarzy – pomagają błyskawicznie zdobyć zaufanie każdego Pacjenta.

Doświadczenie zawodowe Ola zdobywała w bardzo wymagającej branży hotelowej, gdzie odpowiadała za pracę na recepcji. Wiedza wyniesiona z branży hotelarskiej – jak się okazuje – doskonale sprawdza się w Klinice Miracki. Ola uznawana jest przez Pacjentów za osobę wybitnie empatyczną, pomocną i godną zaufania. Swoje naturalne umiejętności i chęć do pracy z ludźmi poszerza edukacja Oli – kierunkiem, jaki wybrała jako swój wymarzony jest Zarządzanie na warszawskiej Akademii Finansów i Biznesu.

Zaś sama tłumaczy, że pracę z ludźmi po prostu trzeba kochać: „Praca w Klinice  sprawia mi ogromną przyjemność. Ogromnie cieszy mnie możliwość uszczęśliwienia drugiej osoby poprzez pomoc w udoskonaleniu urody jak i pozbyciu się niechcianych defektów. Każdego dnia daje to mnóstwo radości”

Prywatnie pasją Oli jest sport. Interesuje ją przede wszystkim bardzo wymagająca dyscyplina, jaką jest tenis ziemny. Stara się aktywnie spędzać każdą chwilę.


Natalia Król, recepcjonistka

Natalia Krol

Natalia jest jednym z najmłodszych pracowników Kliniki Miracki. W naszej głównej siedzibie przy al. Wilanowskiej odpowiedzialna jest za kontakt z Pacjentami od wiosny 2017 roku. Mimo krótkiego doświadczenia doskonale odnajduje się w profesjonalnym doradztwie, planowaniu wizyt, niesieniu Pacjentom wszechstronnej pomocy w obszarze informacyjnym.

Wynika to bez wątpienia z faktu, że medycyna estetyczna jest dla Natalii nie tylko pracą, ale prawdziwą pasją. Wciąż ciekawa nowości, zgłębiania meandrów medycyny estetycznej – zawsze jest na bieżąco ze wszystkimi branżowymi nowinkami i przebojami.

Natalia jest absolwentką biotechnologii na wydziale Biotechnologii i Nauk o Środowisku na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. A więc zainteresowanie nauką, w tym nauką w medycynie estetycznej zakorzeniło się w jej sercu już bardzo dawno 😃

Prywatnie interesuje się również informatyką, muzyką i ochroną środowiska. Poza tym ceni zdrowy styl życia i sport.


Sandra Schikora, recepcjonistka

Sandra Schikora

Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Śląskiej, specjalności Materiały i Substancje Specjalne. Szczególnie ważne doświadczenia zdobyła podczas praktyk w Instytucie Onkologii w Gliwicach, w Centrum Badań Translacyjnych i Biologii Molekularnej Nowotworów. Jest również absolwentką kursu Pierwszej Pomocy z Certyfikatem Unii Europejskiej.

Wsłuchiwanie się w potrzeby, doradzanie i pomaganie dobrym słowem szkoliła w pracy dla dużej marki sportowej i w call center.

Wolny czas poświęca na odkrywanie świata przyrody. Kocha chemię, pasjonuje się medycyną a nauka nigdy się jej nie nudzi.
Jest również odkrywcą podróżnikiem. Wyjazd do Portugalii uważa za przygodę życia. Jak mówi, nauczyła się nie tylko języka Vasco da Gamy, ale również otwartości, południowej pogody ducha i ciepła. Tą radością dzieli się również w pracy recepcjonistki. Entuzjastyczna, uśmiechnięta i otwarta na Pacjentów, uwielbia pracować z ludźmi.

Uwielbia też muzykę i nie zamierza porzucić swojej pasji. Śpiew to jej artystyczny żywioł. Być może dlatego w kontaktach z ludźmi udaje jej się łączyć energię i delikatność.