Regulamin sklepu online
1. Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów w sklepie internetowym eklinika.klinikamiracki.pl, klinikamiracki.pl, mirackiclinic.com
2. Sprzedawcą jest firma Klinika Miracki S.C. Krzysztof Miracki, Karina Dudek-Miracka, Marta Miracka prowadząca działalność w Bielawie przy ulicy Czesława Niemena 36, 05-520 Bielawa, wpisana do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem: 000000180467, posiadająca numer NIP 951-239-57-04, numer REGON 362030443
3. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez całą dobę, a rejestracja w niniejszym sklepie jest całkowicie bezpłatna i dobrowolna. W sklepie internetowym klinikamiracki.pl zamówienia mogą być skladane jedynie przez osoby pełnoletnie, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych w zakresie zawierania umów kupna towarów i usług.
4. Informacje podane na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia traktowane jest jako oferta zakupu wybranego towaru na warunkach przedstawionych w opisie produktu.
5. Złożenie zamówienia jest potwierdzane mailowo przez Sprzedawcę poprzez przesłanie wiadomości drogą elektroniczną. Zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu zapłaty za towar, określonej w zamówieniu.
6. Towar przesyłany jest na podany w zamówieniu adres Kupującego w terminie 2-3 dni roboczych, od daty zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy.
7. Produkty oferowane w sklepie internetowym są legalnie wprowadzone na polski rynek, fabrycznie nowe oraz wolne od wad prawnych i fizycznych.
8. Kupujący ma prawo odstąpić od zamówienia bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru. Zgłoszenia o chęci zwrotu zamówionego produktu należy dokonać na adres mailowy rejestracja@klinikamiracki.pl
9. W razie stwierdzenia przez Kupującego niezgodności produktu z oczekiwaniami, Kupujący zobowiązany jest do przesłania na adres Sprzedawcy pisma, określającego niezgodność oraz zawrzeć oczekiwania co do realizacji zamówienia. Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni.
10. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje:
a. Użytkownikowi na Funkcjonalność Serwisu;
b. Kupującemu na zakupione przez niego Produktu.
11. Reklamacje należy składać na piśmie i przesłać listem poleconym na adres siedziby Właściciela podany ust. 2 niniejszego Regulaminu lub przez wysłanie e-maila na adres: rejestracja@klinikamiracki.pl
12. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, PESEL, adres, adres poczty elektronicznej (e-mail) Kupującego, Placówka w której miało miejsce świadczenie Usługi (w przypadku reklamacji składanej przez Kupującego), Funkcjonalność Serwisu, której dotyczy reklamacja (w przypadku reklamacji składanej przez Kupującego), przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Reklamującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
13. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia dla prawidłowego jej rozpatrzenia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do Reklamującego poprzez podany adres lub adres e-mail o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie.
14. Oceny przedmiotu reklamacji oraz jej zasadności Sprzedający dokonuje w ciągu 30 (trzydziestu) dni od dnia jej złożenia. O odmowie uwzględnienia reklamacji i jej powodach Sprzedający poinformuje Reklamującego pisemnie lub wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej Reklamującego-w zależności od formy zgłoszenia reklamacji. Jeśli Sprzedający nie odniesie się do reklamacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że reklamacja została uznana za uzasadnioną.
15. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty z tytułu reklamacji przy użyciu przelewu tradycyjnego na wskazane konto jakie przedstawił Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie wskazał na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
16. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sprzedającym a Reklamującym co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Reklamującemu przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Reklamujący może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz zdanymi teleadresowymi dostępna jest na stronie gov.pl.
17. Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktów bez podania przyczyny, wysyłając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail: rejestracja@klinikamiracki.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
18. Termin na odstąpienie od Umowy Sprzedaży Produktów wynosi 14 dni od dnia jej zawarcia.
19. Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy o Świadczenie Usług tylko w przypadku nierozpoczęcia korzystania z Usług i nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług, tj. dokonania Płatności z Góry. W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o Świadczenie Usług złożonego przez Kupującego, zwróci Uprawnionemu wszystkie dokonane przez niego płatności za Usługę.
20. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Uprawnionemu na podany adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy Sprzedaży Produktów.
21. W przypadku odstąpienia od Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy Sprzedaży Produktów, Umowa o Świadczenie Usług lub odpowiednio Umowa Sprzedaży Produktów jest uważana za niezawartą.
22. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy Sprzedaży Produktów złożonego przez Kupującego zwróci Uprawnionemu wszystkie dokonane przez niego płatności za Usługę lub Produkt.
23. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu przelewu tradycyjnego na wskazane konto jakie przedstawił Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie wskazał na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
24. Sprzedający dopuszcza możliwość rezygnacji przez Kupującego z świadczonych usług jedynie w przypadku pojawienia się medycznych przeciwskazań do dalszego wykonywania Zabiegów, w szczególności gdy po zawarciu Umowy o Świadczenie Usług pojawi się któregokolwiek z przeciwwskazań do wykonania Usług znajdujących się w zgodzie dotyczącej danego Zabiegu. W indywidualnych przypadkach Sprzedający może dopuścić możliwość rezygnacji przez Kupującego z części usług.
25. W celu rezygnacji z części świadczonych usług Kupujący powinien zgłosić Sprzedającemu chęć rezygnacji z dalszego korzystania z usług wysyłając Sprzedającemu oświadczenie o rezygnacji z na adres e-mail: rejestracja@klinikamiracki.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora – w terminie 14 dni od wykrycia jakichkolwiek przeciwwskazań zdrowotnych, pod rygorem utraty tego prawa.
26. Oświadczenie o rezygnacji z Usług powinno zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej (e-mail) Kupującego, wskazanie podstawy rezygnacji (medycznego przeciwwskazania do dalszego korzystania z Zabiegów), terminu wykrycia przeciwwskazań do dalszego korzystania z Zabiegów oraz wszelkich okoliczności uzasadniających rezygnację.
27. Jeżeli podane w rezygnacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia dla prawidłowego jej rozpatrzenia, przed rozpatrzeniem rezygnacji Sprzedający zwróci się do Kupującego poprzez podany adres lub adres e-mail o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie.
28. Oceny przedmiotu rezygnacji oraz jej zasadności Sprzedający dokonuje w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia jej złożenia. O odmowie uwzględnienia rezygnacji i jej powodach Sprzedający poinformuje Kupującego pisemnie lub wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej Kupującego – w zależności od formy zgłoszenia rezygnacji.
29. Zwrot ceny nastąpi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia rezygnacji.
30. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Kupującemu na podany przez niego adres e-mail otrzymanie oświadczenia o rezygnacji z usługi.
31. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu przelewu tradycyjnego na wskazane konto jakie przedstawił Kupujacy, chyba że Kupujący wyraźnie wskazał na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
32. Podane w sklepie internetowym ceny zawierają podatek VAT i są wyrażone w walucie polskiej. Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki, o kwocie wysyłki Kupujący informowany jest po każdorazowym złożeniu zamówienia.
33. Zmiany w regulaminie, które powstają z konieczności dostosowania go do aktualnie obowiązującego stanu prawnego, zarejestrowani Kupujący powiadomieni zostaną każdorazowo drogą elektroniczną. Sprzedawca zobowiązuje się do przesłania informacji o zakresie zmian co najmniej 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Informacja o zakresie zmian zostanie wysłana na wskazany przez Kupującego przy rejestracji adres mailowy. W zakładce “Regulamin” na stronie sklepu internetowego Klinikamiracki.pl zawsze znajduje się aktualna wersja obowiązującego regulaminu. Dla Kupującego obowiązująca jest wersja regulaminu, która została zaakceptowana podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
34. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z
29.8.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Kupujący, podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo wglądu, modyfikowania oraz usuwania swoich danych osobowych. Szczegółowe informacje odnośnie Polityki Prywatności można znaleźć w oddzielnej zakładce „Polityka Prywatności”.
35. Sprzedawca zapewnia Kupującemu poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: Chrome wersja 10 lub nowsza, Firefox wersja 3 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi aktualnymi wersjami JAVA i Flash, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. 10.
36. W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie ma prawo polskie w tym odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz kodeksu postępowania cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.
Administratorem danych jest Klinika Miracki s.c. z siedzibą w Warszawie ul. Wiertnicza 39A
Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Kontaktu sms przypominającego o umówionej wizycie.
- Kontaktu telefonicznego przypominającego o umówionej wizycie.
- Kontaktu email z wysłanym newsletterem.
- Kontaktu sms z wysłanym newsletterem.
Odbiorcami przetwarzanych przez nas danych są:
- upoważnieni pracownicy Administratora Danych
- SlimmeD Karina Dudek-Miracka, w procesie świadczenia usług kosmetycznych
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, nie przekazujemy ich do podmiotów trzecich.
Dane osobowe podawane obowiązkowo:
- Imię i nazwisko Pacjenta,
- Adres e-mail,
- Telefon.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do:
- Dostępu do danych;
- Sprostowania danych;
- Usunięcia danych – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych;
- Ograniczenia przetwarzania – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych;
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- Przenoszenia danych – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych;
- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na podstawie wydanej uprzednio przez państwa zgody bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych odbywa się w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto